طراحی سایت با لاراول

فریم ورک لاراول Laravel یکی از محبوب ترین فریم ورک های php میباشد که بر پایه معماری MVC و بدست آقای تیلور اوتول(Taylor Otwell) طراحی و در اختیار برنامه نویسان قرار گرفته است.

اگر ایده‌ای جدید در ذهن دارید که پیش از این مشابه آن پیاده‌سازی نشده است، سایت مورد نظر شما باید به صورت اختصاصی برنامه‌نویسی شود. لاراول از بهترین گزینه‌ها برای این کار به حساب می‌آید.

چرا باید برای طراحی سایت از لاراول استفاده کنیم ؟

لاراول یکی از بزرگ ترین جامعه برنامه نویسان متن باز (open source) را دارد . این فریمورک دارای کتابخانه های بسیار زیادی برای توسعه و نگهداری می باشد ، سرعت کار با این فریم ورک بسیاربالاست بنابراین یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی وب سایت محصوب می شود .

برای مشاوره رایگان تلفنی یا حضوری با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت با Php Laravel

فریمورک لاراول در واقع از زبان php بهره می برد . این زبان در نسخه ی 8 به بعد خود تغییراتی به وجود آورده است که موجب شده است سرعت پردازش آن تا 30 برابر سریع تر شود . نسخه های جدید laravel هم بدلیل استفاده از php نسخه 8 از این مزیت بهره می برند .

مزایای لاراول

فریمورک لاراول مزایای بسیار زیادی دارید که ما در ادامه به برخی از این مزایا می پردازیم .

  • امنیت 

لاراول ویژگی های امنیتی داخلی ای را ارائه می کند که به محافظت آن در برابر هک های رایج مانند تزریق SQL و … جلوگیی می کند . این فریم ورک همچنین امنیت کاربری بسیاربالایی دارد  و جلوی نفوذ بسیاری از هکرها را می گیرد .

  • سیستم cache قدرتمند 

با وجود سیستم cache سرعت و عملکرد سایت های لاراولی بسیار افزایش پیدا میکند، میتوان بسیاری از بخش های سایت را در سمت سرور cache کرد و از بهترین سیستم که Redis نام دارد استفاده نمود.

  • امتیاز بالای سئو

لاراول یکی از بهترین گزینه های برای سایت هایی است که می خواهند در صفحات گوگل رتبه بگیرند . امکاناتی که لاراول برای سئو در اختیار وب سایت قرار می دهد ، پاسخ نیازهای کامل تیم های سئو را می دهد .

همچنین لاراول با سرعت بسیاربالایی که دارد ، برگ برنده ای نسبت سایت های وردپرسی محسوب می شود ، بنابراین با استفاده از لاراول سایت خود را خیلی زودتر در صدر صفحات گوگل خواهید دید . 

فریمورک لاراول در واقع از زبان php بهره می برد . این زبان در نسخه ی 8 به بعد خود تغییراتی به وجود آورده است که موجب شده است سرعت پردازش آن تا 30 برابر سریع تر شود . نسخه های جدید laravel هم بدلیل استفاده از php نسخه 8 از این مزیت بهره می برند .

خدمات سکو در زمینه لاراول چیست ؟

  • طراحی سایت شرکتی با لاراول

ما در سکو وب سایت های شرکتی پرسرعتی را طراحی می کنیم که در کمترین زمان ممکن در صدر نتایج گوگل قرار می گیرند .

  • طراحی سایت فروشگاهی با لاراول

طراحی سایت فروشگاهی با لاراول از دیگر خدمات شرکت ماست . این وب سایت ها بالاترین میزان رضایت تجربه کاربری را دارند .

  • توسعه و ویرایش سایت های لاراولی

اگر هم اکنون وب سایتی دارید که با لاراول توسعه داده شده است ، نیاز به توسعه ، تغییرات ، ویرایش و … دارید شرکت ما با افتخار می تواند پروژه شما را به عهده بگیرد  و درخواست های شما را انجام بدهد.

  • طراحی سایت نیازمندی ها مشابه دیوار با لاراول

این روزها سایت های نیازمندی ها طرفداران بی شماری دارند ، این سایت ها پتانسیل موفقیت بالایی دارند ، اگر شما هم ایده ای در این زمینه دارید ، طراحی سایت سکو می تواند سکوی پرتاب موفقیت کسب و کار شما باشد .

  • طراحی سایت چند فروشندگی با لاراول

سایت های چند فروشندگی از آن دسته از سایت هایی است که به دلیل حجم زیاد دیتا و اطلاعات حتما باید با زیرساخت مناسب و قدرتمندی توسعه داده شوند ، ما می توانیم با لاراول نیاز شما را در این زمینه پاسخ گو باشیم .

  • ایده ای جدیدی دارید ؟

ما مشتاقانه آماده مشاوره و ارائه راهکارهای مفید و کاربردی و اجرای هر آن چه که در ذهن شماست ، هستیم . برای مشاوره از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید .

برای مشاوره رایگان تلفنی یا حضوری با ما تماس بگیرید.

چرا سکو؟

تخصصی ترین مرکز طراحی سایت ایران

برای ساختن یک سایت حرفه ای ، باید با مجموعه ای حرفه ای کار کرد !

فروش  از طریق وب سایت یکی از بهترین روش های کسب درآمد در بازار است ، شما نیز می توانید رای کسب و کار خود وب سایتی داشته باشید و از آن درآمد های عالی به صورت 24 ساعته کسب کنید ! فروش از طریق وب سایت در وهله ی اول  نیاز به یک طراحی خوب دارد همان طور که  هر ساختمان خوب یک پی ریزی اصولی و مهندسی می خواهد ، یک وب سایت پرفروش  هم باید از ابتدا اصولی طراحی شود تا در آینده بهترین نتایج را کسب کند . سکو به عنوان یک مجموعه ی با تجربه در زمینه ی طراحی سایت می تواند در این امر مهم شما را یاری دهد …

Call Now Buttonمشاوره رایگان